Strategii de atragere si fidelizare a clientilorStrategii de atragere si fidelizare a clientilor

Mare parte din proprietarii de afaceri caută și pun în practică diferite strategii de atragere și fidelizare a clienților. Deseori acestor proprietari de afaceri nu le este ușor să aleagă una dintre numeroasele strategii de atragere și fidelizare a clienților. De cele mai multe ori proprietarii sunt atrași de creșterea numărului de clienți, însă este mult mai important să ne menținem clientele fidele, deoarece prin fidelizarea clienților nu putem susține afacerea pe un termen mai îndelungat. Dacă începem să calculăm ne putem da seama că ne costă mai mult să atragem clienți noi decât să îi fidelizăm pe cei existenți deja.
În momentul în care ne hotărâm că acest principiu poate fi eficient nu mai avem decât să alegem dintre gama variantă a strategiilor de atragere și fidelizare a clienților.
Este un factor important să comunicăm frecvent cu clientela noastră, ca ei să simtă că ne este importantă părerea și viziunea lor. O relația apropiată între firma ta și clientela fidelă întotdeuna va fi un avantaj.
Una dintre cele mai frecvente strategii de atragere și fidelizare a clienților se întâmplă pe mai multe aplicații sau pe platforme, prin intermediul cărora atât tu poți lăsa mesaje clientelei tale, cât și ei își pot exprima părerea prin mesajul lăsat pe contul firmei, feedback.
Următoarele strategii de atragere și fidelizare a clienților sunt alese și aplicate de către proprietarii de afaceri: -lași câte un mesaj drăguț (de sărbători, de zilele de naștere și de onomastică) clienților; -o mica atenție oferită pentru clientul fidel cu zi de naștere; -înștiințare despre diferite schimbări; -vouchere cadou; -reduceri ; -card de fidelitate; -îți poți cere scuze online dacă ați avut o greșeală.
Cardul de fidelitate este o strategie de atragere și fidelizare a clienților, prin urma cărora clientela fidelă poate beneficia de puncte bonus, acumulate pe baza cumpărăturilor făcute. Cu aceste puncte bonus de pe cardul de fidelitate își pot plăti cumpărăturile cu el , sau pot beneficia de reduceri, acest lucru poate varia în funcție de regulament.
Așadar, nu mai aveți altceva de făcut decât să aplicați aceste strategii de atragere și fidelizare a clienților.

9 comentarii la „Cele mai frecvente strategii de atragere si fidelizare a clientilor”
  1. In addition, Tamoxifen TAM, a nonsteroidal triphenylethylene derivateand selective ER modulator, has been used as a single agent in the treatment of ER positive breastcancer priligy buy

  2. dabrafenib will decrease the level or effect of etravirine by affecting hepatic intestinal enzyme CYP3A4 metabolism priligy pills Patient classification was designed to separate training performance and independent test performance for all of the single miRNAs and for combinations of miRNAs by fitting a classifier on each cohort independently and testing that classifier on all three cohorts

  3. + Чувствуете, что страсть и любовь ушли из отношений
    + Не можете выйти на новый
    финансовый уровень
    + Испытываете эмоциональное и/или
    физическое выгорание
    + Вечно в поиске себя, не знаете чем заниматься или боитесь идти в свою реализацию
    + Много делаете и стараетесь, но результаты уже не приходят так,
    как раньше
    + Испытываете эмоциональное и/или
    физическое выгорание
    + Чувствуете, что страсть и любовь ушли из отношений
    + В конфликте с родителями, общение холодное или его нет вовсе
    + Тащите всё на себе, нет времени на жизнь
    + Больше не испытываете эмоций
    + Больше не испытываете эмоций
    + Больше не испытываете эмоций
    + Испытываете эмоциональное и/или физическое выгорание
    + Одиноки, нет друзей и сложно строить отношения с
    людьми
    + Чувствуете, что страсть и любовь
    ушли из отношений
    https://t.me/s/psyholog_online_just_now

  4. Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *