Strategii de atragere si fidelizare a clientilorStrategii de atragere si fidelizare a clientilor

Mare parte din proprietarii de afaceri caută și pun în practică diferite strategii de atragere și fidelizare a clienților. Deseori acestor proprietari de afaceri nu le este ușor să aleagă una dintre numeroasele strategii de atragere și fidelizare a clienților. De cele mai multe ori proprietarii sunt atrași de creșterea numărului de clienți, însă este mult mai important să ne menținem clientele fidele, deoarece prin fidelizarea clienților nu putem susține afacerea pe un termen mai îndelungat. Dacă începem să calculăm ne putem da seama că ne costă mai mult să atragem clienți noi decât să îi fidelizăm pe cei existenți deja.
În momentul în care ne hotărâm că acest principiu poate fi eficient nu mai avem decât să alegem dintre gama variantă a strategiilor de atragere și fidelizare a clienților.
Este un factor important să comunicăm frecvent cu clientela noastră, ca ei să simtă că ne este importantă părerea și viziunea lor. O relația apropiată între firma ta și clientela fidelă întotdeuna va fi un avantaj.
Una dintre cele mai frecvente strategii de atragere și fidelizare a clienților se întâmplă pe mai multe aplicații sau pe platforme, prin intermediul cărora atât tu poți lăsa mesaje clientelei tale, cât și ei își pot exprima părerea prin mesajul lăsat pe contul firmei, feedback.
Următoarele strategii de atragere și fidelizare a clienților sunt alese și aplicate de către proprietarii de afaceri: -lași câte un mesaj drăguț (de sărbători, de zilele de naștere și de onomastică) clienților; -o mica atenție oferită pentru clientul fidel cu zi de naștere; -înștiințare despre diferite schimbări; -vouchere cadou; -reduceri ; -card de fidelitate; -îți poți cere scuze online dacă ați avut o greșeală.
Cardul de fidelitate este o strategie de atragere și fidelizare a clienților, prin urma cărora clientela fidelă poate beneficia de puncte bonus, acumulate pe baza cumpărăturilor făcute. Cu aceste puncte bonus de pe cardul de fidelitate își pot plăti cumpărăturile cu el , sau pot beneficia de reduceri, acest lucru poate varia în funcție de regulament.
Așadar, nu mai aveți altceva de făcut decât să aplicați aceste strategii de atragere și fidelizare a clienților.

Un comentariu la „Cele mai frecvente strategii de atragere si fidelizare a clientilor”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *